søndag den 26. august 2012

Stickwitu.

Nobody gonna love me better
I must stick with you forever.
Nobody gonna take me higher
I must stick with you.
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby.
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you.


- Omkvædet til The Pussycat Dolls' sang: Stickwitu.


Sangen fik mig til, at tænke på Jesper og hvor godt vi har det sammen, selvom der er skænderier og de ikke altid stemmer overens, finder vi altid en måde at smile og grine på igen. Og lige pt, synes jeg også at der er en del der slår op, og enten er alene, eller har allerede en ny, kort tid efter, og smider kærligheden væk. 
Kærlighed er ikke noget der opstår tit. Ikke i mit tilfælde i hvert fald. Nej, jeg er heller ikke så gammel, men alligevel. Jeg føler virkelig for ham og jeg, og tror på, at vi nok skal klare den hvis vi virkelig gerne vil.

Og så kom jeg også til, at læse et indlæg jeg skrev for læge siden til ham, om mine følelser osv, og det er sjovt at se tilbage på, og se hvor meget man har forandret sig, men vores kærlighed har ikke. Selvom det var mere nyt dengang, har jeg stadig de samme følelser. Jeg elsker ham, og jeg ved han elsker mig.

Godnat og spreder nogle love-vibes til alle : D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar