fredag den 7. september 2012

Life goes on.

Jeg sad tilfældigvis og hørte sangen "Disintegration" af Jimmy Eat World - tænker altid på en hvis person, når jeg hører den, og vedkommende ved godt hvad jeg snakker om. Det er 'vores sang'. Og lige så snart den gik i gang, tænkte jeg på hvor meget mit liv egentlig har forandret sig, siden 2009 som for mig, var et af de bedste år.
Der er en masse mennesker jeg ikke snakker til mere, som jeg ellers havde kontakt til, hver dag, de ting vi lavede og hvor sjovt det var dengang. Der hed det folkeskole, pjatte rundt og drikke konstant. Tja, nogle ting ændre sig nok aldrig ;) Men jeg kan godt savne dengang, ret meget. But then again - life goes on. Og de ting sker, jeg er bare glad for jeg oplevede dem og med de mennesker der var der.

Nu er det som om, alt ting er mere alvorligt. Og det er det også. Jeg siger heller ikke jeg har haft det forfærdeligt efterfølgende, det var bare så rart og stille og roligt, hvor det nu er så seriøst og voksent. Men det måtte jo også komme. For virkelig...så meget er forandret, der er også ting jeg fortryder jeg ikke gjorde dengang, og stadig tænker på, men man kan ikke leve i fortiden. Man må frem, leve i nuet og fremtiden.

Selvom der er ting jeg ville opleve igen, eller lave om, så må jeg sgu indrømme at mit liv er godt som det er nu, og havde jeg gjort noget anderledes, var det nok heller ikke sådan som det er i dag.
Forandring er også til tider godt, men er glad for sådan som mit liv er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar