torsdag den 16. august 2012

The next step.

Mit næste skridt er at jeg er startet på uddannelse.
Jeg startede på Cph West i Ballerup her i mandags, og selvom der kun næsten er gået en uge, føler jeg mig allerede meget godt tilpas i min klasse! Selvom vi er ret mange piger i klassen og kun få drenge, så virker det ikke som om, at der skulle være noget tøse fnider - hvilket jeg er virkelig glad for!
Denne uge er intro-ugen, så det har mest været lære-hinanden-at-kende snakke, vi har arbejdet på. I næste uge skal vi have vores første projekt. Jeg glæder mig en smule faktisk, selvom jeg igen ideer har til, om hvad jeg skal skrive og fremlægge om - men det kommer!
Folk er rigtig søde og imødekommende, som om de også er der for at få noget godt ud af det og at de vil tage det seriøst. Det er jeg også meget glad for, eftersom at jeg heller ikke er der for sjov, jeg skal have noget ud af mit liv, og uddanne mig inden for noget der interessere mig.
Der er dog kun gået 4 dage, men vi alle sidder allerede og snakker med hinanden, og virker som at de har det godt med os andre.

Jeg håber på at få nogle fede år med de mennesker, og at vi kommer til at få et helvedes godt sammenhold i klassen, og at der intet drama kommer. Jeg føler mig tilpas, og håber på det bedste - også for alle de andre.

Cph West, bare kom - jeg skal nok klare det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar