torsdag den 16. maj 2013

Here's to us.

Nothing is easy. Letting you go wasn't either.

Synes alle siger jeg tager tingene godt, og jeg er den mere positive i vores situation. Men ingen ved hvad der sker bag lukkede døre.
Jeg bliver også tit spurgt om hvordan jeg har det, hvorfor vi gik fra hinanden, når vi var sammen så lang tid, og om hvordan vi har det med hinanden. Jeg hader de spørgsmål...men hvis ikke man spørg, får man ikke noget svar og folk er jo bare nysgerrige, når der sker forandringer.

Det er sgu svært at sige 'farvel'. Når alt bliver en hverdag og det så bliver taget fra dig, ved man ikke helt hvor man skal gøre af sig selv, og hvordan man skal føle omkring det.
Hver dag går der mange tanker igennem hovedet på mig, og jeg ved ikke helt hvad der bliver af det hele. Der er så meget jeg gerne vil opleve, og der var så meget jeg ville opleve med ham.
Det hele skal nok blive godt igen og det ved jeg godt. Jeg skal bare lige have lov til, at have det lidt nedern for en tid, før jeg får det godt.

Det er også helt okay, ikke at være okay. Det er en del af livet, og livet kan være en lort. Og alt der her er mega kliché, men det kan sgu da også være lige meget, gør hvad jeg vil.
Synes dog selv det er ved, at gå godt for os, "so here's to us and all the times we fucked up" men også for alle andre gange hvor vi klarede det pisse godt.

Du er stadig i mit hjerte.

1 kommentar:

  1. aw amanda... det gør ondt at læse. jeg kender det for godt selv. jeg håber du får det godt igen. det vil nok altid sidde i dig på en eller anden måde, og det skal det også have lov til, men jeg håber du med tiden kan nå til et punkt hvor det er nemmere at leve med.
    tanker herfra

    SvarSlet